Skärpning!

Chaa, då vare dax att uppdatera här igen.
Har varit dåligt med bloggning från min sida so far, men jag har helt enkelt inte orkat...
Men nu ska jag försöka skaffa fram lite bilder och bli mer aktiv här på bloggen.

Aja igår var jag och några kompisar iväg till Ockelbo på en marknad men det var ganska tråkigt där så vi tog första bästa tåg in till Gävle.
Men när vi kom fram så var nästan allting stängt!
Fast tillslut lyckades vi hitta ett ställe att käka på.
Det blev en kebabtallrik, inte den bästa jag har käkat men men.

Och idag har jag varit ute och donat med crossar och bilar och allt möjligt.
Sen vid halv 6 stack jag ner och kollade på fotboll.
Efter det var jag nere hos Simon med några polare, men vi hittade inte på så mkt att göra.

Det var väll dom två dagarna i stort sett.



Kan ta att avsluta med en bild från Gävle närJossan,Simon och jag står och posar vid en av bockarna som stog lite överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0