Chillpills

Nu känns de som ja måste skriva lite här igen, de har varit dåligt med sånt här på slutet.

Men idag har jag tränat friidrott och fotboll riktigt för första ggn sen förra året:)
De va grymt skönt att komma igång igen.

Efter fotbollsträningen stack jag ner till Näset och va social med lite folk.
Och vi hittade skönaste hårdrocksfiluren där:)
Han hette Ricky och skulle tälta på Näset tills Rockweekend i slutet av nästa vecka.
Så de blir nog till att hälsa på han nån gång före de;)


Imorn ska jag,Simon,Erik och eventuellt Ch till gävle och shoppa lite kläder och jag ska nog kanske klippa mej åxå, men e inte riktigt säker ännu, så kom gärna med frisyrförslag;)

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0